اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۷۴

ابلاغ عدم الزام قرارداد خودکنترلی با دفاتر خدمات سلامت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ , بازدید: ۶۳۱
همکار گرامی دستور رسمی عدم الزام قرارداد خودکنترلی و خود اظهاری بهداشتی با دفاتر خدمات سلامت به اتحادیه رستوران واصل گردید .

همکار گرامی به اطلاع می رساند 

هیئت وزیران در جلسه 1401/6/3 به پیشنهاد شماره 80/33942 مورخ 1401/2/26 وزارت امور اقتصاد و دارایی و به استناد اصل یکصدو سی و هشتم قانون اساسی و با توجه به مصوبه شماره 80/171407 مورخ 140/10/19 هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار تصویب کرد:

متصدیان واحد های صنفی در صورت رعایت الزامات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به صورت خودکنترلی و خود اظهاری ،الزامی با دفاتر خدمات سلامت نداردند .لیکن چنانچه داوطلبانه مبادرت به عقد قرارداد با دفاتر مزبور نمایند،تعرفه های موضوع این تصویب نامه حسب مورد لازم الاجرا خواهد کرد .

همکار گرامی

در روزهای گذشته  در راستای تماس تعداد از اعضا به اتحادیه در ارتباط با اجبار دفاتر خدمات سلامت برای عقد قرارداد کنترلی و خود اظهاری بهداشتی  و اعلام این دفاتر که نامه ای به انها ابلاغ نگردیده است ؛ تصویر نامه دکتر کمال حیدری معاون بهداشت به تاریخ 1401/7/26 در این خصوص برای اطلاع شما همکار گرامی در دسترس می باشد .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

جهت رویت کامل نامه  به دو روش (1- گوشی را ازحالت افقی به عمودی قراردهید و یا 2- تصویر نامه را درگوشی خود ذخیره نمایید ) 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016