اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۷۲

میرابراهیمی از کاندیداتوری اتاق اصناف کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ , بازدید: ۱۰۲۶
رئیس اتحادیه رستوران و‌سلف‌ سرویس‌های‌ تهران در پیامی‌ در راستای میسر شدن وحدت در معنای واقعی، از ادامه کاندیداتوری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران کناره گیری خود را اعلام کرد.

بسمه تعالی

« والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون »

مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانتها و پیمانهایشان وفادارند. 

باعرض سلام و ادب و احترام به محضر روسای‌ اتحادیه‌های‌ صنفی‌ وخانواده بزرگ اصناف شهر‌ تهران 

همانگونه که مستحضر هستید عضویت و قبول مسئولیت در هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، امر خطیر و حساسی است که وقت، انگیزه، تجرب ، دانش و تخصص کافی را می طلبد و اینجانب نیز با سنجش این معیارها در خود، پا به این عرصه مهم و سرنوشت سازگذاشتم.

ولی اکنون معتقدم که این حجم وسیع از کاندیداتوری از کیفیت امر انتخاب خواهد کاست و لازم است افراد در رویکردی همگرایانه، با احیای روحیه گذشت در مسیرحفظ وحدت، منافع و مصالح عام انصراف دهند. هر چند از شواهد امر چنان بر می آید که کمتر کسی حاضر است بخاطر منافع جمعی اعلام انصراف نماید.

بنابراین با اعتقاد قلبی به کلام الهی (( و شاورهم فی الامر )) و تعهد نسبت به خرد جمعی، تصمیم گروهی و جامعه مدنی، با مشورت مشاور ارشد اتحادیه و معتمدین و نخبگان صنف به این جمع بندی رسیده ام که در جهت منافع اصناف و کمک به آسان تر شدن انتخاب روسای محترم اتحادیه های صنفی‌ از پراکندگی ها و میسر شدن وحدت در معنای واقعی، از ادامه کاندیداتوری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران کناره گیری نمایم.

ولی این انصراف را نه پایان راه که فتح بابی برای حضور پررنگ تر در میان روسای اتحادیه‌های صنفی شهر تهران و پیگیری خواسته های به حقشان و کمک در جهت برداشتن باری از روی دوششان می دانم. 

بعنوان یک برادر کوچکتر از همه کاندیداهایی که تنور انتخابات را داغ نموده اند صمیمانه سپاسگزارم و خواهشمندم با پرهیز از غرض ورزی ، حسادت و رویاپردازی و با رعایت اخلاق ، انتخاباتی پر شور و شعور را رقم بزنند.

ضمن دعوت از همکاران گرانقدر برای حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در سرنوشت خانواده بزرگ صنفی‌ شهر‌تهران ازخداوند متعال مسئلت دارم کمک فرمایند تا روسای اتحادیه های صنفی با بهترین انتخاب و سپردن سکان اتاق اصناف تهران به افراد پاکدست، امین، متخصص و اهل علم وعمل، آینده ای روشن برای پایتخت ایران عزیزمان رقم بزنند.

در پایان به رسم ادب و قدرشناسی از همه سروران و عزیزانی که در این راه مشوق و حامی بنده بوده اند کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورم. 

(والعاقبه للمتقین)

 

با احترام

سید علی اصغرمیرابراهیمی

رئیس اتحادیه رستوران و سلف‌ سرویس های تهران

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016