اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۶۰۳

میز و صندلی چوبی یا فلزی برای رستوران

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ , بازدید: ۱۹۲۰
یز و صندلی چوبی و فلزی رایج ترین متریال مصرفی برای ساخت میز و صندلی های رستورانی هستند. دلیل این امر در وهله اول به استحکام بالاتر چوب و فلز در مقایسه با سایر متریال مصرفی در ساخت فرنیچر ها باز می گردد. اگر به تازگی رستوران، کافه یا فست فود خود را باز کرده اید و در مرحله انتخاب میز و صندلی هستید .....

میز و صندلی چوبی یا فلزی برای رستوران

میز و صندلی چوبی و فلزی رایج ترین متریال مصرفی برای ساخت میز و صندلی های رستورانی هستند. دلیل این امر در وهله اول به استحکام بالاتر چوب و فلز در مقایسه با سایر متریال مصرفی در ساخت فرنیچر ها باز می گردد. اگر به تازگی رستوران، کافه یا فست فود خود را باز کرده اید و در مرحله انتخاب میز و صندلی هستید باید بگوییم بهتر است انتخاب خود را هوشمندانه انجام دهید. زیرا ظاهر میز و صندلی اولین چیزی است که به محض ورود به محیط های این چنینی نظر شما رو به خود جلب خواهد کرد.

صندلی های رستوران باید به گونه ای باشد که آسایش و آرامش مشتریان را فراهم کرده و در جلب مشتری به رستوران موثر واقع شود. از طرفی دیگر علاوه بر زیبایی مسئله نظافت و طول عمر این لوازم نیز اهمیت بالایی دارد.

در انتخاب صندلی برای رستوران علاوه بر جنس آن باید به میزان استحکام، مقاومت و همچنین شکل ظاهری و تناسب آن ها با دکوراسیون کلی رستوران دقت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

جنس میز و صندلی چوبی و فلزی

میز و صندلی های رستوران به دلیل استفاده مکرر و هر روزه توسط افراد مختلف باید طول عمر بیشتری داشته باشند. در کنار طول عمر بالا جنس میزوصندلی باید به گونه ای باشد که به مرور زمان جلوه ی نو و درخشندگی خود را از دست نداده و کهنه به نظر نرسد. البته این مسئله تا حدود زیادی به نحوه استفاده و نگهداری از آن ها باز می گردد. اما بطور کلی میز و صندلی های فلزی در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم تر از میز و صندلی های چوبی هستند.

میزان راحتی میز و صندلی چوبی و فلزی

یک مدیر رستوران قبل از تهیه ی صندلی های رستوران باید بر روی آن ها نشسته و از لحاظ راحتی و آرامش در نشستن ،صندلی های چوبی و فلزی را به طور کامل بررسی کند. پشتی و نشیمن صندلی ها را چک کند و برای مدت کوتاهی خود را جای مشتری قرار دهد.

 


سبک رستوران در انتخاب میز و صندلی چوبی و فلزی

اینکه شما رستوران، فست فود یا کافی شاپ دارید، فضای شما بزرگ است یا کوچک، باز است یا بسته، سبک رستوران شما سنتی است یا مدرن از جمله عواملی است که در انتخاب صندلی فلزی و چوبی به شما کمک خواهد کرد. از میز و صندلی های چوبی اغلب برای سبک دکوراسیون کلاسیک و روستیک و از انواع فلزی برای سبک های مدرن و صنعتی استفاده می شود.

نحوه ی مراقبت و نگهداری از میز و صندلی چوبی و فلزی

توجه داشته باشید که بسته به نوع استفاده شما از صندلی چوبی و فلزی نحوه ی نگهداری و نظافت این صندلی ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال تمیز کردن صندلی فلزی راحت تر از صندلی چوبی می باشد و همچنین مدت زمان کمتری را برای نظافت این نوع صندلی ها نیاز دارید.

نیازها و علایق مشتریان در استفاده از صندلی چوبی و فلزی

یک رستوران دار حرفه ای باید شناخت نسبتا کاملی از نیازها و انتظارات مشتریان خود داشته باشد تا بتواند به کمک این شناخت رستوران خود را به خوبی مدیریت کند. همچنین دکوراسیون مناسبی برای رستوران خود انتخاب کند. اینکه مشتریان شما به چه نوع غذاهایی علاقه نشان می دهند یا اینکه تمایل دارند رستوران شما سبک سنتی و یا مدرن داشته باشد همگی در

انتخاب نوع صندلی چوبی یا فلزی برای رستوران به شما کمک خواهد کرد

نتیجه گیری

یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی رستوران ها میز و صندلی مورد استفاده است، چرا که نه تنها در راحتی مشتریان بلکه در هر چه زیباتر نشان دادن فضای داخلی رستوران نیز تأثیرگذار است.در این میان میز و صندلی چوبی و فلزی رایج ترین مدل های مورد استفاده برای چنین مکان هایی است.

مزایای میز و صندلی فلزی:

استحکام بسیار بالای اسکلت میز و صندلی

مقاومت خیلی زیاد در برابر رطوبت و شستشو

قیمت پایین تر نسبت به چوب

مقاومت در برابر ضربه

مناسب فضاهای مدرن

مزایای میز و صندلی چوبی:

مناسب فضاهای سنتی

رنگ بندی بیشتر نسبت به فلز.

 

گروه صنعتی مکث تولید کننده ی تخصصی انواع میز و صندلی فلزی(طرح چوب) رستوران،کافی شاپ وهتل ها می باشد. این مجموعه با 23سال سابقه و تجهیز بیش از 2 هزار مجموعه پذیرایی آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به مشتریان عزیز با هرگونه سلیقه می باشد.

چنانچه تمایل به تهیه میز و صندلی های شرکت مکث را دارید می توانید با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید.

 

نگارنده مطلب : تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت مکث

https://max-ir.com/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D9%88-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C

 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016