اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۶۲۰۴

حضور اتحادیه در نمایشگاه بین المللی meatEx آبان ماه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ , بازدید: ۳۳۲۰
روابط عمومی: با پیگیری های انجام شده اتحادیه رستوران در تنها نمایشگاه بین المللی و تخصصی گوشت، فرآورده های گوشتی و صنایع وابسته در خاور میانه میزبان اعضا دارای پروانه کسب خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رستوران : طی جلسات مفید و سازنده با شرکت محترم  هلدینگ تجارت فراسو ، اتحادیه رستوران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از 21 الی 24 آبان ماه سال 1397 میزبان شما خواهد بود. 

ملاقات با مشتـريان جـديـد . گستـرش بـازارهـای هـدف

 

بار دیگر هلدینگ تجارت فراسو تنها رویداد منحصر به فرد گوشت، فرآورده های گوشتی و صنایع وابسته خاورمیانه را در ایران برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 6000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میگردد.

با توجه به برگزاری سومین دوره نمایشگاه  MeatEx اعتماد مخاطبین به این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل پیشرفت چشمگیری داشـته است، بطـوریکه تا به ایـن لحظه 89  درصـد از کل فضـای تـحت پوشـش نمایشگاه توسط غرفه گذاران ایرانی و بین المللی از کشورهای ( استرالیا، آلمان،  مغولستان، چین، ترکیه و ...) اجاره شده است.

 

 

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016