اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۴

ارزیابی عملکرد رستوران‌ها در سامانه &#۱۷۱;رسابان&#۱۸۷;

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ , بازدید: ۴۶۵۰
شهروندان تهرانی می‌توانند از این لحظه و پس از استفاده از غذا، امکانات و فضای هر رستوران در پایتخت نسبت به ارزیابی و ارسال نقد، نظر و پیشنهاد خود درباره آن واحد صنفی اقدام کنند.

شهروندان تهرانی می‌توانند از این لحظه و پس از استفاده از غذا، امکانات و فضای هر رستوران در پایتخت نسبت به ارزیابی و ارسال نقد، نظر و پیشنهاد خود درباره آن واحد صنفی اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران، طراح و مجری سامانه «رسابان» با بیان این مطلب اظهار داشت: از این پس مردم می‌توانند در صورتی‌که از هر رستوران استفاده کردند برای امتیازدهی و ثبت شکایت یا نظر خود از آن واحد صنفی به سامانه «رسابان» مراجعه کنند.

 

مازیار عصام افزود: هر شهروندی می‌تواند با ورود به این سامانه به آدرس www.rasaban.ir نظر و دیدگاه خود را ثبت کند.

 

عصام اضافه کرد: چنانچه شهروندی بخواهد به‌طور مستقیم پیگیر نتیجه شکایت، انتقاد، نظر و پیشنهاد خود باشد باید در این سامانه ثبت‌نام کرده که پس از ثبت‌نام، سامانه به‌طور خودکار کد فعالسازی را از طریق پیامک به شماره همراه وی ارسال می‌کند.

 

وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد رستوران‌ها، 10 شاخصه و ویژگی در نظر گرفته شده که نشان‌دهنده عملکرد مثبت یا منفی آن واحد صنفی است و شهروندان می‌توانند نظر خود را بر اساس این شاخصه‌ها ثبت کنند.

 

طراح و مجری سامانه «رسابان» خاطر نشان کرد: سامانه پس از دریافت نظرات، پرسش‌ها، شکایات و پیشنهادات مردم، آنها را مورد بررسی قرار داده و پاسخ مناسب را از طریق ایمیل برای آن کاربر ارسال می‌کند.

 

به‌تصریح عصام، شهروندان تهرانی قادر خواهند بود در صورت نیاز و برای دسترسی و بهره‌گیری مناسب از رستوران‌های دارای پروانه کسب از اتحادیه، فهرست کامل واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و مجاز را در این سامانه ببینند و با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین اتحادیه صنف دارندگان رستوران، رستوران سنتی و سلف‌سرویس تهران در نظر دارد برای هر واحد دارای پروانه کسب از این اتحادیه، یک کد شناسایی- QR – صادر کند تا مردم بدانند فقط رستوران‌هایی که دارای این شماره شناسایی هستند، مجاز بوده و پروانه کسب دارند.

 

عصام تأکید کرد: هم‌اکنون برخی از واحدهای صنفی اقدام به طبخ و توزیع غذا با سردر رستوران می‌کنند در حالی‌که از اتحادیه پروانه کسب نداشته و به‌طور قطع ضوابط بهداشتی و صنفی را هم رعایت نمی‌کنند.

 

وی یادآور شد: این سامانه به مردم کمک می‌کند تا بدون مراجعه حضوری و از طریق «رسابان» و در کمترین زمان ممکن چنانچه نظر، شکایت، انتقاد و پیشنهادی از یک رستوران دارند، ثبت کرده و پاسخ آن را دریافت کنند. 

rasa

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016