اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۳۵

استقبال خوب مردم از سامانه &#۱۷۱;رسابان&#۱۸۷;

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ , بازدید: ۴۸۱۶
از ابتدای راه‌اندازی سامانه رسابان تاكنون، مراجعات مردمی نشان از استقبال خوب شهروندان از خدمات اين سامانه دارد.

از ابتدای راه‌اندازی سامانه رسابان تاكنون، مراجعات مردمی نشان از استقبال خوب شهروندان از خدمات اين سامانه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران، طراح و مجری سامانه «رسابان» با بیان این مطلب اظهار داشت: شهروندان تهرانی می‌توانند پس از استفاده از غذا، امکانات و فضای هر رستوران در پایتخت نسبت به ارزیابی و ارسال نقد، نظر، شكايت و پیشنهاد خود درباره آن واحد صنفی از طريق سامانه رسابان اقدام كنند.

 

مازیار عصام افزود: هر شهروندی می‌تواند با ورود به این سامانه به آدرس www.rasaban.ir و www.rasaban.com، نظر و دیدگاه خود را ثبت کند.

 

عصام با مناسب ارزيابی كردن ميزان مراجعات مردمی به رسابان در مدت زمان آغاز به كار اين سامانه بر ضرورت وجود آن تأكيد كرد و ادامه داد: اين سامانه به مردم كمك می‌كند تا به‌طور مستقيم و بدون هيچگونه واسطه‌ای با اتحاديه صنف رستوران‌داران ارتباط برقرار كنند و درباره رستوراني كه از خدمات آن استفاده كرده‌ا‌ند، نظر دهند.

 

وی ضافه کرد: تا پيش از اين چنين امكانی براي شهروندان تهرانی وجود نداشت و آنها نمی‌توانستند با این سرعت، نظر مثبت يا منفي و حتي شكايت خود را از يك رستوران به انحاديه انتقال دهند.

 

وی يادآور شد: سامانه رسابان بهترين و سريعترين راه ارتباطی مردم با اتحاديه است و اين امكان را به آنها می‌دهد تا بدون مراجعه حضوری و فقط از طريق گوشي موبايل، تبلت، كامیپوتر و ... وارد سامانه شده و به بيان و ثبت نظرات خود اقدام كنند.

 

عصام تصریح کرد: چنانچه شهروندی بخواهد به‌طور مستقیم پیگیر نتیجه شکایت، انتقاد، نظر و پیشنهاد خود باشد باید در این سامانه ثبت‌نام کرده که پس از ثبت‌نام، سامانه به‌طور خودکار کد فعالسازی را از طریق پیامک به شماره همراه وی ارسال می‌کند.

 

طراح و مجری سامانه «رسابان» خاطر نشان کرد: سامانه پس از دریافت نظرات، پرسش‌ها، شکایات و پیشنهادات مردم، آنها را مورد بررسی قرار داده و پاسخ مناسب را از طریق ایمیل برای آن کاربر ارسال می‌کند.

 

وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد رستوران‌ها، 10 شاخصه و ویژگی در نظر گرفته شده که نشان‌دهنده عملکرد مثبت یا منفی آن واحد صنفی است و شهروندان می‌توانند نظر خود را بر اساس این شاخصه‌ها ثبت کنند.

  

به‌تصریح عصام، شهروندان تهرانی قادر خواهند بود در صورت نیاز و برای دسترسی و بهره‌گیری مناسب از رستوران‌های دارای پروانه کسب از اتحادیه، فهرست کامل واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و مجاز را در این سامانه ببینند و با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنند.

s

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016