اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۰۱۵

۲۴ تیر؛ ضرب الاجل ساماندهی‏ کسب و کارهای پرداخت اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ , بازدید: ۸
بنا به ضرب الاجل تعیین شده توسط نهادهای نظارتی، ساماندهی فعالیت وب ‏‌سایت‌‏های متمرکز کننده‏ پرداخت کسب و کارهای اینترنتی به مدت محدود تا روز شنبه ۲۴ تیرماه انجام می‌شود.

بنا به ضرب الاجل تعیین شده توسط نهادهای نظارتی، ساماندهی فعالیت وب ‏‌سایت‌‏های متمرکز کننده‏ پرداخت کسب و کارهای اینترنتی به مدت محدود تا روز شنبه ۲۴ تیرماه انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف دارندگان رستوران تهران،‌ مرکز توسعه تجارت الکترونیک (اینماد) با صدور اطلاعیه‌ای درباره فینتک ها، چارچوب فعالیت و نظارت بر وب‏‌سایت‏ های متمرکزکننده‏ پرداخت کسب وکارهای اینترنتی را ابلاغ کرد.

 

در این اطلاعیه آمده:

صاحبان گرامی وب‏‌سایت‏های متمرکزکننده‏ پرداخت کسب و کارهای اینترنتی

 

پیرو اطلاعیه شماره 1 در مورد اجرای سند «چارچوب فعالیت و نظارت بر وب‏‌سایت‏های متمرکزکننده‏ پرداخت کسب وکارهای اینترنتی» و در جهت تسریع و تسهیل در امر عملیاتی سازی آن، امکان ثبت نام جمعی فروشندگان تحت پوشش شما فراهم شده است. این امکان به مدت محدود تا روز شنبه 96/04/24 و بنا به ضرب الاجل تعیین شده توسط نهادهای نظارتی برای ساماندهی فعالیت های مزبور ایجاد شده است. به این منظور لازم است نسبت به انجام موارد ذیل سریعا اقدام کنید:

 

 آن دسته از وب‏‌سایت‏های متمرکزکننده‏ پرداخت کسب و کارهای اینترنتی که نسبت به انجام مراحل مندرج در اطلاعیه شماره یک اقدام کرده اند، فایلی را حاوی اطلاعات تمامی فروشندگان طرف قرارداد از طریق تیکت در پنل کاربری خود در سامانه reg.enamad.ir ارسال کنند.

 

نام کاربری و کلمه عبور از طریق ایمیل به فروشندگان زیرمجموعه ارسال خواهد شد. توصیه می‏‌شود به فروشندگان زیرمجموعه در این‌خصوص اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

 

کاربر فروشنده به پنل کاربری خود مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال پرونده اقدام کنند.

 

پیشنهاد

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016